ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی را چگونه برطرف کنیم؟ بانک کدخطا دفترچه راهنما تاچی

ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی را چگونه برطرف کنیم؟ بانک کدخطا دفترچه راهنما تاچی

ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی به چه معنا هستند؟ علت نمایش کد ارور E5 یا E6 یا E7 در پکیج تاچی چیست؟ کدخطاهای E5 و E6 و E7 شایع ترین ارورهایی هستند که برای پکیج تاچی رخ می دهند و عمدتا معنی ارورها مربوط به خرابی سنسور حرارتی NTC می شود. اما در نظر داشته باشید که خرابی برد نیز می تواند این ارور کاذب را بدهد. برای بررسی و عیب یابی دقیق ارور های E5 ، E6 و E7 ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید. لیست ارورهای پکیج تاچی در نظر داشته باشید که برای تعمیرات تخصصی حتما از تعمیرکار ماهر نمایندگی مجاز کمک بگیرید.

ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

عیب‌یابی پکیج تاچی رفع ارورE5 یا E6 یا E7

عیب‌یابی پکیج تاچی باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای و باتجربه در این زمینه انجام شود. از جمله مواردی که ممکن است هنگام عیب‌یابی پکیج تاچی مشاهده شود، گرمای کم پکیج است. مواردی که برای تعمیر پکیج تاچی در خصوص این مشکل باید انجام شود، عبارت هستند از: هواگیری کردن پکیج، کم بودن فشار گاز، نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت که زیر پکیج تاچی قرار دارند، رسوب گرفتن رادیاتورها، برعکس بودن لوله‌های رفت و برگشت، ضعیف شدن فنر سوپاپ و خرابی برد دستگاه.

ارور E5 در پکیج تاچی تیپ  A

دلیل نمایش این ارور خرابی سنسور دمای آب سرد ورودی است.

رفع ارور E5 پکیج تاچی

عملکرد سنسور آب سرد ورودی دچار اختلال شده است و به احتمال زیاد NTC خراب شده و آی سی برد نیز نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

علت و رفع ارور E5 در تیپ B

اگر سنسور NTC آب سرد ورودی به دستگاه خراب شود این ارور نمایش داده می شود که خرابی سنسور NTC G12 و خراب شدن AC برد از دلایل بروز این مشکل است که با تعویض سنسور NTC G12 و AC پکیج مشکل برطرف خواهد شد.

خطای E6 پکیج تاچی به چه معناست؟

نقص در حسگر دمای آب گرمایش (NTC R). اگر سنسور NTC دمای آب گرم پکیج تاچی خراب باشد، این ارور نشان داده می‌شود.

  1. NTC خراب است
  2. اتصال سیم آن با برد قطع است

علت و رفع ارور E6 در تیپ B

زمانی این ارور نشان داده می شود که سنسور آب گرم مصرف خراب است و خراب شدن سنسور NTC و قطع شدن اتصالات بین سنسور و برد باعث بروز این مشکل می گردد NTC پکیج چیست؟ که با تعویض سنسور و بررسی سیم پیچی بین سنسور و برد و در آخر تعویض برد این ارور برطرف خواهد شد.

رفع کد ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

ارور E7 در پکیج تاچی تیپ  A

این ارور نیز به علت اتصالی کردن سیم برد یا قطع شدن سیم مدار و مختل شدن عمکرد سنسور NTC رخ می‌دهد.

ارور E7 در پکیج تاچی به کدام قطعه مربوط می شود؟

  • NTC خراب است
  • اتصالات ممکن است با برد قطع باشد

علت و رفع ارور E7 در تیپ B

اگر سنسور آب مدار گرمایش پکیج تاچی خراب شود این ارور نمایش داده می شود. که خراب شدن سنسور، ایراد بین اتصالات بین سنسور و برد باعث بروز این ارور می گردد. که با تعویض سنسور و بررسی سیم پیچی بین سنسور و برد و در آخر تعویض برد پکیج تاچی ارور برطرف خواهد شد.

رفع کد ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

فراموش نکنید که بهتر است پیش از هر اقدامی، مشکل را با افراد متخصص مطرح کنید. تا اختلالی در سیستم پکیج به‌وجود نیاورید که قابل حل نباشد. قطعات پکیج و مشکلاتی که ممکن است برای هرکدام پیش بیاید، پیچیدگی‌های مخصوص به خودشان را دارد. و به همین دلیل حتی اگر با ساز و کار پکیج تاچی تا حدودی آشنایی دارید هم، پیشنهاد می‌کنیم مشکلات متداول پکیج تاچی را به دست تکنسین متخصص این نوع از پکیج‌ها بسپارید.

سرویس دوره ای پکیج تاچی برای رفع ارور E5، E6، E7

این سرویس پکیج عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد. و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد. بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید. ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی

در ایران نمایندگی رسمی تعمیرات برد پکیج تاچی زیر نظر شرکت های داخلی نمایندگی اصلی این برند کار میکنند. اگر به تازکی پکیج تاچی خود را خریداری نموده اید بهتر است ازخدمات گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر پکیج تاچی استفاده نمایید تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

تعمیرگاه تخصصی پکیج تاچی رفع ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

مرکز فنی نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج تاچی می باشد. که با داشتن مجوزهای رسمی و زیر نظر اتحادیه  پس از پایان مدت اعتبار گارانتی پکیج تاچی شما در صورت بروز مشکل برای دستگاه  با اعزام سریع تعمیرکار پکیج به محل شما کار عیب یابی و تعمیرات تخصصی پکیج و در صورت نیاز سرویس پکیج تاچی شما را انجام میدهد.

تعمیرگاه تخصصی پکیج تاچی رفع ارور E5، E6، E7 پکیج تاچی

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *