ارور E13 پکیج بوتان

ارور E13 پکیج بوتان معنی و رفع کد ارور E13 بوتان مدل CV لیست کد خطای بوتان

ارور E13 پکیج بوتان

ارور E13 پکیج بوتان را چگونه برطرف کنیم؟ برای رفع کدارور E13 پکیج بوتان باید ابتدا با علت اصلی کد خطا آشنا شوید. کد خطا E13 پکیج بوتان میتواند دلایل زیادی داشته باشد. در ادامه نکاتی جمع آوری شده که شما با خواندن آن می توانید مشکلات پکیج خود را به راحتی برطرف نمایید. ارور پکیج بوتان در صورتی که با عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان آشنایی ندارید بهتر است با شماره تلفن نمایندگی بوتان تماس بگیرید و تعمیرات تخصصی پکیج بوتان را به تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان بسپارید.

معنی ارور E13 پکیج بوتان

معنی ارور E13 پکیج بوتان

ارور E13 پکیج بوتان به معنای وجود خرابی در برد اصلی پکیج بوتان می باشد. کد ارور E13 پکیج بوتان می تواند بر اثر خرابی برد یا تنظیم نبودن آن باشد.

نحوه رفع کد ارور E13 پکیج بوتان

کدارور E13 پکیج بوتان مربوط به برد اصلی پکیج بوتان می شود. برای برطرف کردن خطای برد پکیج بوتان باید حتما توسط تکنسین ماهر نمایندگی بوتان عیب یابی و برطرف گردد.

برنامه برد پکیج بوتان

اما در پکیج هایی که دارای صفحه دیجیتالی هستند، وضعیت متفاوت است. و ارور پکیج بوتان با زبان گویاتری با شما ارتباط برقرار میکند که عموما ترکیب دو یا چند عدد و حرف لاتین است. مثلا: E01 که حرف E اشاره به کلمه Error یا خطا دارد. و عدد مقابل آن بخش مربوطه و نوع خطا را بیان می نماید.

دفترچه راهنمای ارور پکیج بوتان E13

در بعضی از پکیج ها که دارای صفحه دیجتالی یا متریکس نمی باشند عموماً کدهای خطا از روی چراغ های دستگاه مشخص میگردد. محفظه احتراق پکیج دیواری این خطاها تقریبا مشابه پیام های مورس نمایش داده میشود و تنها با کمی دقت و مطالعه کاتالوگ سرویس دستگاه میتوان متوجه نوع خطای آن شد.

دفترچه راهنمای ارور پکیج بوتان E13

رفع ارورهای پکیج بوتان

در بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان در بسیاری از مدل‌های این برند زمانی که ایراد و خرابی اتفاق می‌افتد چراغ قرمز سیستم روشن می‌شود و ارور و خطا را نشان می‌دهد. برای اینکه بدانید علت روشن شدن این چراغ قرمز چیست باید با انواع کد خطای پکیج بوتان آشنا باشید و نحوه عیب یابی آن‌ها را بدانید. با دانستن ارور‌های زیر در مدل آنالوگ این خرابی و ایراد را می‌توانید رفع کنید.

هزینه رفع ارور پکیج بوتان

رفع ارور پکیج دارای قیمت مشخصی نبوده و ابتدا باید نوع ارور توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گرفته و سپس بر اساس نو خرابی آن، قیمت رفع کد خطا پکیج بوتان برآورد شود. جهت اطلاع از هزینه های رفع ارور پکیج خود می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت از هزینه های تعمیر مطلع شوید.

لیست ارور پکیج بوتان

نمایش ارورهای و نحوه رفع کدهای خطای پکیج بوتان به مدل دستگاه بستگی دارد. پکیج‌های شرکت بوتان معمولاً در دو مدل آنالوگ و دیجیتال به بازار عرضه می‌شوند. در صورت بروز مشکل و خرابی معمولا کدهای خطا بر روی نمایشگر نشان داده شده و به کمک آن می‌توان مشکل را برطرف کرد.در بررسی کدهای خطای پکیج بوتان مدل دیجیتال، ترکیبی از حروف لاتین و چند عدد به عنوان خطای پکیج بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود. در مدل آنالوگ نیز با چراغ‌های ال ای دی که بر روی دستگاه وجود دارد می‌توان فهمید دستگاه دچار ایراد و خرابی شده است.

مرکز تعمیرات پکیج بوتان

دیجی امداد رسان شامل یک تیم پشتیبانی قوی بوده و با تخصص و تجربه ای که در زمینه تعمیرات پکیج بوتان دارند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز. مشکل خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و به دنبال یک تعمیر کار با تجربه و قابل اعتماد هستید می توانید. با شماره گیری تلفن های درج شده در سایت مشکل خود را با این مرکز در میان بگذارید. این مجموعه در تمام نقاط تهران نمایندگی دارد.

اموزش رفع ارور E13 پکیج بوتان

با توجه به گستردگی مدلها و تنوع برندهای پکیج، نوع و کد خطای هر مدل با بقیه ممکن است متفاوت باشد. بنابراین از ارائه لیست دقیق ارورها معذوریم.

اما بصورت کلی خطاها در پکیج به قسمت های زیر اشاره دارند:

  • روشن نشدن پکیج دیواری
  • نبود آب گرم بهداشتی
  • گرما نداشتن رادیاتورها
  • جرقه نزدن پکیج دیواری
  • عدم کارکرد صحیح شعله
  • رفتار غیر عادی سیستم
  • ناگهانی روشن شدن شعله
  • خرابی حافظه EEPROM
  • سوئیچ کنترل دمای آب

تعمبرکار ماهرنمایندگی بوتان

تعمیرکار ماهرنمایندگی بوتان

بله دقیقا درست است پیدا کردن عیب دقیق و برطرف کردن آن مستلزم داشتن تخصص کامل درباره تعمیر پکیج بوتان و ابزار موردنیاز است اموزش علت روشن نشدن پکیج که در بسیاری از ارور ها این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن قادر به برطرف کردن آن هستید ولی برطرف کردن بسیاری از کد خطا یا ارورها احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد؛ پس اگر درزمینهٔ تعمیر و سرویس دستگاهی که کد خطا داده است تخصصی ندارید به‌هیچ‌عنوان اقدام به این کار نکنید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *