ارور E27 پکیج بوتان

ارور E27 پکیج بوتان لیست معنی تمام کدخطا پکیج بوتان همراه رفع ارور دفترچه راهنما

ارور E27 پکیج بوتان

ارور E27 پکیج بوتان به چه معناست؟ برای آشنایی کامل با کد خطا E27 پکیج بوتان و رفع ارور ادامه این مقاله را بخوانید. توجه داشته باشید درصورتی که با تعمیرات پکیج بوتان آشنایی ندارید از دستکاری پکیج خودداری نمایید. کد ارور پکیج چیست؟ توصیه میکنیم از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی بوتان از تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان کمک بگیرید.

ساده ترین روش ارور E27 پکیج بوتان مدل cv424s

ساده ترین روش ارور E27 پکیج بوتان مدل cv424s

برای رفع ارور E27 پکیج بوتان cv424s باید فشار مدار توسط شیر پر کن زیاد شود. شیر پر کن معمولا  آبی رنگ یا مشکی رنگ می باشد و ممکن است به صورت کشویی باشد. اگر شیر پر کن کشویی بود برای باز کردن آن ، سر شیر را گرفته و به سمت پایین بکشید. سپس به صورت پاد ساعتگرد بچرخانید. در این حالت فشار پکیج به آرامی بالا میرود. توجه بفرمایید فشار باید در محدوده 1 تا 1.5 بار قرار بگیرد.

تنظیم فشار بار پکیج بوتان

جهت تنظیم فشار بار پکیج بوتان باید شیر پرکن را در پکیج پیدا کنید. شیر پرکن دارای ولوم پلاستیکی میباشد که سر آن از زیر پکیج بیرون آمده . شما برای اینکه شیر پرکن را ببینید حتما باید خم شوید و زیر پکیج را مشاهده کنید برد پکیج چیست؟ {البته شیر پرکن با شیرهایی که به شیلنگ متصل است فرق میکند} با چرخاندن ولوم گرد شیر پرکن در خلاف جهت عقربه های رساعت خواهید دید که عقربه فشار بار به سرعت بالا می آیدد و پس از اینکه عقربه روی 1.5 بار آمد آن را ببندید.

 

چرا فشار پکیج بالا نمی رود؟

  • معیوب بودن شیر پر کن پکیج
  • گرفتگی مسیر شیر پر کن
  • خراب بودن مانومتر پکیج
  • گرفتگی مسیر مانومتر
  • کم بودن فشار آب ورودی به پکیج

برطرف نمودن ارور E27 پکیج بوتان

جهت رفع ارور E27 پکیج بوتان، به ترتیب مراحل زیر را اجرا نمایید

جهت رفع ارور E27 پکیج بوتان، به ترتیب مراحل زیر را اجرا نمایید:

  1. وضعیت پکیج را در حالت خاموش تنظیم کنید.
  2. اکنون مقدار فشار آب دستگاه در مدار گرمایش را بررسی نمایید. این عدد بر روی صفحه‌ی نمایشگر فشار آب قابل مشاهده می‌باشد.
  3. در این مرحله اگر فشار آب در مدار گرمایش بالاتر از یک باشد، دستگاه را به حالت زمستانی یا تابستانی تنظیم نمایید تا دستگاه هواگیری را شروع کند و درنهایت روشن گردد.
  4. اما در صورتی که صفحه‌ی نمایشگر، فشار آب دستگاه را کمتر از 1 نشان می‌دهد، می‌بایست در این شرایط شیر پرکن پکیج را باز کنید یا به عبارتی دیگر در خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید تا با کمک آبگیری دستگاه، فشار آب دستگاه به حدود 1.5 الی 2 برسد. سپس شیر پرکن را ببنید و مجددا پیکج را روشن نمایید.

چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم

چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم در مرحله اول شما :باید درجه بار دستگاه خود را نگاه بکنید اگر بار دستگاه بین 1 تا 1/5 باشد نیازی به باز کردن شیر پرکن پکیج نمی باشد.ولی اگر دستگاه شما باری که بروی صفحه نمایش یا مانومتر زیر عدد 0/5 را نشان می دهد .

شما باید باز کردن شیرپرکن به سمت چپ منتظر بالا رفتن عقربه و یا گیج پکیج باشید .این عقربه در انواع پکیج های ایرانی و خارجی تعبیه شده است.در وهله اول از بسته بودن شیرپرکن اطمینان حاصل نمایید.بعد از ان اهرم شیرپرکن را به سمت چپ باز نموده و منظر بالا رفتن عقربه یا مانومتر پکیج باشد.زمانی که بار دستگاه یا عقربه بین عدد 1 تا 1/5 قرار گرفت سریعا شیر پرکن را به سمت راست چرخانده و از بالا رفتن بار جلوگیری نمایید.

تعمیر و تعویض شیر پرکن رفع ارور E27

  • خاموش کردن پکیج در ابتدا
  • تخلیه کامل لوله‌ها و آب پکیج درون آن و اطمینان از بسته بودن آب سرد ورودی پکیج
  • باز کردن شیر تخلیه پکیج برای خروج آب به صورت کامل
  • باز کردن شیر پرکن به آرام و با استفاده از ابزار مناسب
  • جایگزین قطعه جدید به آرامی و اطمینان از محکم بودن آن
  • بستن شیر تخلیه
  • باز کردن مسیر آب سرد ورودی
  • باز کردن شیر پرکن برای ورود آب به مدار پکیج

تعمیر و تعویض شیر پرکن رفع ارور E27

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *