ارور E2 پکیج تاچی را چگونه بودن هزینه برطرف کنیم؟ دفترچه راهنمای تعمیر پکیج تاچی

ارور E2 پکیج تاچی را چگونه بودن هزینه برطرف کنیم؟ دفترچه راهنمای تعمیر پکیج تاچی

ارور E2 پکیج تاچی

ارور E2 پکیج تاچی را چگونه برطرف کنیم؟ برای برطرف کد خطا پکیج تاچی ابتدا نیاز است معنی ارور را بدانید و با تعمیرات پکیج آشنا باشید. درصورتی که با تعمیر پکیج آشنایی ندارید به هیچ عنوان دستگاه را دستکاری نکنید. دستکاری و تعمیر پکیج تاچی توسط افراد ناشی تنها خسارت بیشتر به بار خواهد اورد چرا که افراد متفرقه با قطعات اصلی پکیج تاچی آشنایی کامل ندارند. جهت درخواست تعمیرکار ماهر نمایندگی تنها کافیست با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید. لیست ارورهای پکیج تاچی در ادامه این مقاله نکاتی جمع اوری شده که با کمک ان می توانید مشکلات پکیج خود را عیب یابی و برطرف نمایید.

معنی ارور E2 پکیج تاچی چیست؟

معنی ارور E2 پکیج تاچی چیست؟

کد خطا  E2 از ارورهای پکیج تاچی، به معنی گرم شدن بیش از حد مبدل از دمای استاندارد در ترموستات حد دستگاه است. تیم تعمیرات پکیج تاچی برای رفع این ارور، پمپ و فیوز را ترمیم یا تعویض کرده و یا مدار بای پس را تمیز می کنند.

دلایل نمایش ارور e2 پکیج تاچی چیست؟

  1. پمپ دستگاه معیوب یا سوخته است
  2. شیر سه راهه برقی خراب یا سوخته است
  3. شیر مدار رفت و برگشت گرمایش بسته است
  4. فیوز حد معیوب است
  5. مدار بای پس باز و یا کثیف شده است

بهترین پمپ پکیج کدام است؟

با روشن کردن پکیج ها در فصول سرد سال، آب گرم برای چرخ در مدار گرمایش نیازمند یک پمپ قوی است. پمپ پکیج دیواری باید قدرت لازم برای به جریان درآوردن آب گرم را داشته باشد. پمپ های پکیج در بازار برندهای مختلفی دارند. از باکیفیت ترین و بهترین پمپ های پکیج موجود در بازار می توان به پمپ پکیج تاچی، پمپ پکیج ویلو، پمپ پکیج گراندفوس و پمپ پکیج ایران رادیاتور اشاره کرد. لازم به ذکر است کدام پمپ مناسب پکیج شماست باید توسط تکنسین ماهر بررسی گردد.

خطای ارور E2 پکیج تاچی

اگر پس از روشن کردن پکیج قبل از روشن شدن شعله پکیج خطای بازبودن ترموستات حد شوفاژ بدهد یا خود ترموستات حد شوفاژ معیوب است و یا اینکه مدار آن تا برد اصلی قطع شده و یا انکه برد اصلی قسمت دریافت مدار ترموستات حد معیوب شده است اما اگر پکیج بعد از روشن شدن شعله چند ثانیه کار کند و سپس خاموش شود یا پمپ کار نمی کند یا مسیر گردش آب مدار شوفاژ بسته شده است یا رسوب گرفته است.

نحوه تست خرابی شیر سه راهی پکیج

در مواردی که پکیج دچار مشکل می‌شود، جهت عیب یابی آن، شیراطیمنان پکیج چیست؟ باید قطعاتی که به سالم بودن آن‌ها مشکوک هستید، بررسی و تست شوند. در صورتی که قصد بررسی شیر سه راهی را دارید: برای انجام این کار باید سه تست را انجام دهید: تست شوفاژ، تست آب گرم مصرفی، تست موتور.

نحوه تست خرابی شیر سه راهی پکیج

اجزای پمپ پکیج تاچی ارور E2

پمپ پکیج ها به طور عمده از سه قسمت سیم پیچ، محور اصلی پروانه، کیت برق پمپ و روتور ساخته شده است. سالم بودن تمامی این قطعات برای عملکرد عملکرد مناسب پمپ ضروری می‌باشد. بر اثر عواملی ممکن است قطعات پمپ پکیج دچار ایراد یا سوختن پمپ شوند که در ادامه این عوامل را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

 

تست موتور شیر سه راهی پکیج

عملکرد موتور در شیر سه راهی اینگونه است که با باز کردن آب گرم مصرفی، مسیر انتقال آب گرم به شوفاژها، توسط اورنگ بسته می‌شود و میله شاسی درون موتور، مسیر آب گرم مصرفی را باز می‌کند. به صورت کلی باید این را بدانید که به وسیله شیر سه راهی نمی‌توان به صورت همزمان آب گرم به شیر آب گرم مصرفی و مبدل ثانویه منتقل کنید.

 

نحوه تست ترموستات حد پکیج دیوار ارور E2 تاچی

برای تست سالم بودن ترموستات حد پکیج دیواری میتوانیم در حالیکه شیر آب گرم مصرفی را باز نموده ایم فیشهای متصل به ترموستات حد را اتصال کوتاه کنیم. در صورتی که پکیج روشن شود ترموستات حد دارای عیب میباشد و باید آنرا تعویض نماییم. همانطور که میدانید در حالتی که پکیج روشن است با بیرون آوردن یکی از فیش های برق ترموستات حد سیستم خاموش می شود.

وظیفه ترموستات حد ارور E2 پکیج تاچی

مدار گرمایشی عمل نکند NTC های مدار آب گرم بهداشتی و NTC این است که اگر به هر نحوی

، و دمای آب بالالا برود ( حدود ١٠٢ درجه سانتیگراد ) ، فرمان قطع را به برد ارسال می کند تا

سیستم خاموش گردد. ( در این هنگام ، ارور روی دستگاه به عنوان هشدار نمایش داده می

شود ).

دراین موقع پکیج دیگر روشن نمی شود تا اینکه دمای آب پایین بیاید و دستگاه ” ریست “ شود

.لازم به ذکر است که مادامی که ” ترموستات حد ” عمل می نماید یک نوع اعلام خطر می باشد

که می بایست علت نقص را جستجو کرد و تا رفع عیب نشده است ، بهتر است که از پکیج

استفاده نگردد.

 

علت سوختن پمپ پکیج چیست؟

بدون آب کار کردن پمپ یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث سوختن پمپ می گردد. در مدار گرمایشی ممکن است رسوبات زیادی وجود داشته باشد از این رو بهتر است برای جلوگیری از سوختن پمپ پکیج حتما از صافی های سیستم برگشت شوفاژ استفاده نمایید.

ارور E2 پکیج تاچی

تست سلامت سنسور ntc پکیج تاچی

روش دیگر تست ترموستات حد آن است که آن را با مولتی متر مورد آزمایش قرار بدهیم. NTC پکیج چیست؟ بدین صورت که سلکتور مولتی متر را در حالت تست دیود قرار میدهیم و دو میله مولتی متر را به دو سر ترموستات حد قرار میدهیم باید وصل باشد و صدای بوق شنیده شود. به آرامی آن را غیر مستقیم حرارت میدهیم پس از مدتی باید صدای بوق قطع شود در بازار از ترموستات حد برای ایمنی وسایلی مانند رایانه و مایکروفر و … نیز استفاده می شود. نکته قابل توجه آن است که استفاده از ترموستات حدی که دمای کاری آن بالاتر از 110  درجه میباشد غیر مجاز میباشد.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *