معنی کد ارور E03 پکیج بوتان

ارور E03 پکیج بوتان تمام مدل ها عیب یابی هزینه تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی تعمیرات

ارور E03 پکیج بوتان

ارور E03 پکیج بوتان یکی از شایع ترین مشکلات و ارورهایی است که برای پکیج های بوتان رخ می دهد. کد خطا E03 پکیج بوتان می تواند بر اثر چندین عامل بروز داده شود. برای عیب یابی دقیق و برطرف کردن ارور به صورت تخصصی بهتر است از تعمیرکار ماهر نمایندگی بوتان در شهر خود کمک بگیرید. کد ارور پکیج چیست؟ از دستکاری خودسرانه پکیج و آبگرمکن خود بپرهیزید. اما در صورتی که قصد دارید پکیج خود را عیب یابی کنید، ادامه این مقاله را تا انتها بخوایند. در ادامه نکاتی جمع آوری شده که تعمیرکاران پکیج نیز از آن استفاده می کنند.

معنی کد ارور E03 پکیج بوتان

پکیج بوتان در دو سری آنالوگ و دیجیتال وارد بازار شده است.مدل های پرلا ، پرلا پرو و پارما جزو سری دسته های پکیج دیجیتال بوده و عیب یابی آنها در سری مقالات اخیر فراز تعمیر صورت گرفته است. اگر شما هم از یکی از مدل های سری دیجیتال بوتان مانند پرلا، پرلاپرو و پارما استفاده می کنید حتما ارور E03 را حتی برای یکبار هم که شده روی پکیج بوتان خود مشاهده کرده اید. برای آموزش رفع ارور  E03 بوتان در ادامه ی مقاله با ما همراه بوده  و در صورت نیاز به مشاوره و کاشناسی از طریق چت آنلاین و یا تماس با شماره نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان اقدام نمایید. اگر در هنگام بروز ارور E03 به دفترچه راهنمای پکیج بوتان خود مراجعه کنید ، متوجه خواهید شد این ارور مربوط به پرشر سوئیچ پکیج بوده و باید این قطعه مورد بررسی قرار گیرد.

برطرف کردن ارور E03 بوتان مدل پرلا پرلا پرو ورونا

برطرف کردن ارور E03 بوتان مدل پرلا پرلا پرو ورونا

برای عیب یابی پکیج بوتان، بهتر است از کدهای خطای پکیج بوتان کمک گرفته شود. به خصوص در مورد پکیج های دیجیتال که نمایشگر دستگاه مشکل به وجود آمده را توسط کد خطا نمایش می دهد. دستکاری بی مورد پکیج بوتان، ممکن است خسارات مالی فراوانی به همراه داشته باشد.

کد خطا E03 دفترچه راهنما پکیج بوتان

در بررسی ارور E03 پکیج بوتان هنگامی که به دفترچه راهنمای پکیج بوتان مراجعه میکنیم با عبارت : خرابی پرشر سوئیچ مواجه خواهیم شد. اما این تمام ماجرا نبوده و در بسیاری از موارد ارور E03 پکیج بوتان کوچکترین ارتباطی با پرشر سوئیچ ندارد.با ما همراه باشید تا تمامی موارد ارور E03 پکیج بوتان را با یکدیگر بررسی کنیم.

هزینه برطرف کردن ارور E03 بوتان

تکنسین های حرفه ای با توجه به مشکلات انواع پکیج ها هزینه رفع کدهای خطا پکیج بوتان را مشخص می کنند. اگر مشکل پکیج جزئی باشد هزینه عیب یابی و تعمیر آن کم می شود اما اگر مشکل جدی باشد و نیاز به تعویض قطعات باشد در اینصورت هزینه تعمیر بالا می رود. اگر می خواهید در خصوص هزینه های تعمیر انواع پکیج بوتان اطلاعاتی به دست آورید بهتر است از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین ما در نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

عواملی که می تواند به کد خطای ارور E03 پکیج بوتان مربوط باشد

معیوب بودن پرشر دود

معیوب بودن ترموستات دود پکیج

عدم عمل کردن مجموعه فن دستگاه

اشکال در دودکش و انسداد در مسیر آن

معیوب بودن برد الکترونیک

خرابی پرشر دود پکیج بوتان عامل ارور E03

پرشر دود پکیج یک سویچ فشار است، که با کنترل کردن خروج محصولات احتراق، کارکرد سالم و بدون خطر پکیج دیواری را تضمین می‌کند. وجود پرشر دود پکیج برای یک عملکرد سالم و بی نقص پکیج دیواری بسیار ضروری است. پرشر سوئیچ هوا یک سنسور است که وظیفه انتقال گزارش سالم بوده فن به برد را بر عهده دارد، پرشر هوا در واقع یک میکروسوئیچ حساس هست که با کمی فشار وصل شده و در صورت کم‌شدن فشار قطع می‌شود.

نحوه عملکرد پرشر سوئیچ دود پکیج بوتان

برای اینکه این فشار کم به میکروسوئیچ وارد شود، به‌وسیله یک دیافراگم و با مقدار کمی باد که از کارکردن فن پکیج این باد تأمین می‌شود استفاده شده است، پس هرزمانی که فن پکیج شروع به کار نماید با گردش پروانه آن و تولید باد این میکروسوئیچ وصل شده و به برد الکترونیک گزارش می‌دهد که فن کار می‌کند و هرزمان که فن کار نکند این میکروسوئیچ قطع بوده و مدار آن همچنان قطع است.

ارور E03 بوتان به کدام قطعه مربوط می شود؟

ارور E03 بوتان به کدام قطعه مربوط می شود؟

سنسور یا ترموستات دود در واقع یک کلید حساس حرارتی است ارور پکیج بوتان که در تمام مراحل کاری پکیج دیواری مدار آن را کنترل مینماید و یک کلید ایمنی است که باعث کنترل خروج دود و محصولات احتراق در پکیج دیواری های بدون فن می شود.

سرویس پکیج بوتان در نمایندگی

تعمیرات تخصصی و سرویس پکیج امریست که باید به صورت منظم انجام گردد. تعمیر و سرویس پکیج دیواری مزایای زیادی از جمله بالارفتن راندمان پکیج، با خبر شدن از احتمال خرابی پکیج بوتان، رفع ایرادهای جزئی پیش آمده و … دارد. در ذیل، آموزشی اجمالی از طریقه سرویس پکیج بوتان خدمتتان ارائه خواهد شد.

علائم خرابی فن پکیج بوتان

  1. نامناسب بودن سرعت و دور فن پکیج
  2. وجود دوده روی بدنه پکیج
  3. جرم گرفتن پره های فن پکیج
  4. یکسره کار کردن فن پکیج

نحوه تست قطعات پکیج بوتان

برای اطمینان از عدم خرابی پکیج بوتان و عیب یابی پکیج دیواری بوتان باید قطعاتی مانند فلورگلاتور، قطعات فن، مشعل ها، الکترود ها، مبدل ها، NTC، ایرونیت، قطعات هیدرولیک های چپ و راست، محدودکننده آب، شلنگ ها برای اطمینان از عدم پوسیدگی که باید همه موارد ذکر شده بررسی و سرویس شوند تا در صورت بروز مشکل رفع عیب پکیج بوتان انجام شود. همچنین فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل به طور مناسب تنظیم شود.

عملکرد داخلی ترموستات دود :

یک کلید همیشه متصل است، که با گرم شدن بیش از حد کلاهک دود و رسیدن دما به بالای ۵۲ درجه مدار آن قطع می گردد و پکیج دیواری را خاموش می کند.

عیب یابی دقیق ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرلا پرو ورونا

در پایان سرویس، قطعات را تست کرده و از سرویس خود مطمئن شوید. به یاد داشته باشید هواگیری و رسوب گیری پکیج از عوامل اصلی رفع عیب پکیج بوتان می باشد. بهتر است سرویس پکیج را هر 6 ماه انجام دهید. البته در هر سرویس نیاز به انجام تمامی موارد بالا نمی باشد. همچنین، بردن دستگاه به حالت تابستانه در فصول گرم سال را فراموش نکنید.

عیب یابی دقیق ارور E03 پکیج بوتان مدل پرلا پرلا پرو ورونا

نقش خرابی برد در ارورهای پکیج بوتان

وجود مشکل در برد پکیج :

ارور E03 پکیج بوتان در برخی موارد بسیار نادر به دلیل خرابی برد پکیج اتفاق میافتد. برد پکیج چیست؟ مادامی که تمامی موارد گفته شده در قسمت های قبل را چک کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کردید، حتما به سراغ برد پکیج رفته و از عملکرد آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *